AcronTech » טיפים חשובים ליצירת באנר איכותי לגוגל

טיפים חשובים ליצירת באנר איכותי לגוגל

טיפים חשובים ליצירת באנר איכותי לגוגל

באנר הוא כלי איכותי לשיווק ופרסום העסק, אחד מכלים רבים בהם יכול בעל העסק להשתמש במטרה לפרסם את השירותים והמוצרים שלו, וכך להגיע לקהל יעד נרחב יותר. במאמר זה נבחן טיפים ליצירת באנר איכותי וגוגל והתייעצות עם מעצב גרפי מקצועי ליצירת הבאנר הטוב ביותר לעסק שלכם.

מה זה באנר?

אז לפני שאנחנו בכלל מתחילים לפרסם את העסק באמצעות באנרים צריך תחילה להבין מה זה באנר. באנר זו מודעה פרסומית שיכולה להופיע בתוך אתר, בגוגל, בפלטפורמות חברתיות ועוד. זהו כלי אפקטיבי, יעיל ומרשים שמגיע לשיעור לחיצות גבוה וחשיפה לקהל יעד נוסף וללקוחות פוטנציאליים איכותיים חדשים שמחפשים דווקא את השירות או המוצר שלכם.

באנר הוא דרך מעולה לפרסום העסק, חוץ מפרסומו בשלל פלטפורמות אחרות, דיגיטליות ופיזיות כמו פלייר או שלט חוצות. דרכים אלו נוטות לעבוד, אבל כמובן שזה תלוי בצרכי העסק ומה הוא בדיוק מציע. כיום בעידן הדיגיטלי, אנשים רבים נוטים לחיפוש אינטרנטי יותר מאשר חיפוש פיזי, למרות שאפשר להשקיע בשניהם במידת הצורך ולהגיע להישגים יפים מאוד.

בשלב הראשון חשוב למצוא מעצב גרפי מקצועי שיכיר את העולם של עיצוב באנרים לגוגל ואף יתמחה בו. חשוב לחפש מעצב גרפי עם ניסיון רב בבאנרים ועם תיק עבודות מרשים. לאחר מכן, אפשר להתחיל בעבודה ולשתף פעולה ביצירת הבאנר האולטימטיבי לעסק שלכם.

פרסום בגוגל יכול להביא תוצאות מאוד יפות, אם משתמשים בו כמו שצריך וכמובן גם מבחינת התקציב שיש לעסק. בעל העסק צריך להיות מוכן להשקיע בפרסום בגוגל על מנת להגיע לתוצאות ולקבל לידים ולקוחות נוספים שמעוניינים בשירותיו.

התייעצו עם המעצב הגרפי שלכם ושאלו אותו שאלות, חשוב מאוד להיות מעורבים עד כמה שניתן בפרסום העסק ובמיוחד ביצירת הבאנר. למשל, איפה הכי כדאי ליצור את הבאנר? כיום גוגל מעדיפים באנרים ב-HTML5, במיוחד מונפשים (דינמיים). באנרים סטטיים אפשר גם לעצב בפוטושופ ולכל מעצב גרפי אמור להיות ידע בתוכנה הכי פופולרית בעולם הגרפיקה.

כמה אמור לעלות באנר איכותי לגוגל?

באנר איכותי יכול להתחיל מכמה מאות שקלים ולהגיע אפילו לאלף שקלים, וישנם מעצבים גרפיים שיציעו לכם חבילות באנרים בגדלים שונים או גדלים המיועדים לפלטפורמות שונות במחיר משתלם יותר. שווה לבדוק את זה. בנוסף, זה מאוד תלוי בסוג הבאנר: באנר דינמי יעלה יותר מאשר באנר סטטי, מכיוון שהוא דורש הרבה יותר עבודה.

גדלי המודעות משתנים לפי הדרישות אך בעיקרון המעצב הגרפי שלכם אמור כבר לדעת את הגדלים המתאימים לכל פלטפורמה ובמיוחד בגוגל. אם אתם רוצים לפרסם באנר באתר גדול או קטן, חשוב לדבר קודם עם בעלי האתר, לבדוק האם הם מעוניינים בשיתוף פעולה. במידה וכן, יש לבדוק בדיוק מה הגודל שהם דורשים ומוכנים שיהיה באתר שלהם ולפי זה לעדכן את איש המקצוע שמעצב עבורכם את הבאנרים בהתאם.

לסיכום, באנר הוא כלי איכותי, פשוט ויעיל לפרסום העסק וחשיפתו לקהל יעד חדש וגדול יותר. גם אם אתם עסק ותיק, או אפילו עסק קטן ומתחיל, שווה לשקול גם את האופציה של באנר בגוגל או בפלטפורמות אחרות.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות